Coraz więcej osób szuka informacji o tym jak szybko i tanio otworzyć własny sklep internetowy. Polacy coraz częściej bowiem wybierają wygodne zakupy online zamiast tradycyjnych zakupów w sklepach osiedlowych czy marketach. Trend ten nie dotyczy jedynie branż, które od dawna zyskiwały popularność w internecie takich jak elektronika czy odzież. W internecie coraz częściej też dokonujemy zakupów spożywczych i innych. Z tego właśnie powodu, coraz więcej osób chce wiedzieć jak otworzyć sklep internetowy, który może odnieść sukces w sieci. Sprawa obecnie nie jest aż taka trudna, i właściwie każdy niewielkim nakładem pracy czy pieniędzy może otworzyć własny sklep.

Jak otworzyć sklep internetowy? Gotowe rozwiązania

Sklep w modelu dropshippingZaczynając swoją przygodę z e-biznesem możemy skorzystać z gotowych platform umożliwiających założenie sklepu online. W Polsce działa kilku takich dostawców, gdzie za niewielką miesięczną opłatą będziemy w stanie uzyskać sklep gotowy do otwarcia. W cenie zawarte są często także stosowne integracje z hurtowniami, firmami kurierskimi czy dostawcami elektronicznych płatności. Jest to oczywiście opcja przeznaczona dla osób, które wcześniej nie miały do czynienia z technicznymi aspektami prowadzenia własnego sklepu internetowego lub w ogóle strony internetowej.

Jak otworzyć własny sklep – Maksymalna kontrola

Osoby które mają już jakiekolwiek doświadczenie w tworzeniu lub prowadzeniu stron internetowych mogą pokusić się o rozwiązanie polegające na samodzielnym zakupie domeny oraz serwera i postawienie sklepu na jednym z kilku dostępnych darmowych systemów ecommerce. Najpopularniejszym jest chyba WordPress z wtyczką woocommerce oraz PrestaShop czy Magento. Dzięki temu będziemy posiadali maksymalną kontrolę nad swoim biznesem.

Sklep w modelu dropshipping

Dosyć ciekawą alternatywą jest założenie sklepu w tzw. modelu dropshipping. Polega to na tym, że otwierając sklep nie musimy fizycznie posiadać towarów ani magazynu. Umowa z hurtownią zakłada, że będzie ona wysyłała towar bezpośrednio do naszych klientów, w imieniu naszego sklepu. Wygląda to w skrócie tak, że klient dokonuje zakupu w naszym sklepie, a my podając jego dane dokonujemy natychmiastowo zakupu w hurtowni, która wysyła towar na dane klienta. Całość działa niemal automatycznie, jest niezauważalna dla klienta końcowego, a pozwala maksymalnie zredukować koszty. Co ciekawe, możemy współpracować z kilkoma hurtowniami na raz, oferując naszym klientom szeroki asortyment produktów.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here