Ołówki są rzadziej wykorzystywane w działaniach marketingowych niż długopisy, często niesłusznie. Spersonalizowane ołówki mają bowiem wiele zalet, dlatego warto rozważyć je jako alternatywę dla innych artykułów piśmienniczych.

Ołówki reklamowe są mniej popularne niż długopisy z nadrukiem, jednak warto zwrócić na nie uwagę, jeśli dane przedsiębiorstwo myśli o wykorzystaniu artykułów piśmienniczych w swoich działaniach promocyjnych. Jakie są największe zalety spersonalizowanych drewnianych ołówków?

Ołówki reklamowe – skuteczny gadżet reklamowy

Ołówki promocyjne mają wiele niewątpliwych zalet. Po pierwsze, są one tanie, dlatego na taki gadżet reklamowy mogą sobie pozwolić nawet niewielkie przedsiębiorstwa z ograniczonym budżetem na działania marketingowe. Według badań przeprowadzonych przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych (PIAP) konsumenci najbardziej cenią sobie gadżety reklamowe, które charakteryzują się jakością, estetyką wykonania i praktycznym zastosowaniem. Dlatego nie warto inwestować w produkty reklamowe, które nie są funkcjonalne – szybko wylądują one w koszu. Pomimo dynamicznego rozwoju nowych technologii artykuły piśmiennicze wciąż są niezastąpione w wielu sytuacjach, dlatego zapotrzebowanie na nie – nie maleje. Z długopisów czy ołówków korzysta się na co dzień w pracy, szkole i w domu do robienia notatek czy szkiców.

Niewątpliwą zaletą ołówków jest możliwość szybkiej korekty za pomocą gumki i naniesienia zmian. Są one więc niezwykle przydatne podczas różnego rodzaju spotkań firmowych, na uczelni i wszędzie tam, gdzie trzeba szybko robić notatki.

Kolejnym atutem ołówków jest to, że nadruki reklamowe prezentują się na nich bardzo estetycznie. Na jasnych artykułach dokładnie widać ciemniejszy logotyp czy hasło reklamowe. Producenci ołówków mają też często w swojej ofercie barwione na czarno ołówki, na których świetnie prezentuje się jasny logotyp lub krótkie hasło reklamowe. Artykuły o ciemnej barwie wyróżniają się też spośród innych tego typu produktów reklamowych.

ołówki z naturalnego drewna

Ołówki z naturalnego drewna są też bardziej ekologicznych rozwiązaniem niż plastikowe długopisy. Dlatego na tę opcję mogą się zdecydować przedsiębiorstwa, którym zależy na tym, by być kojarzonym z ochroną środowiska naturalnego. Obecnie coraz więcej firm angażuje się w proekologiczne działania, wybór odpowiedniego materiału, z jakiego są wykonane gadżety reklamowe powinien być więc zgodny z tą polityką.

Metody nadruku na ołówkach

Istotną zaletą drewnianych ołówków jest również to, że z łatwością można na nie nanosić trwałe, nawet bardzo skomplikowane wzory. Drewno świetnie poddaje się tego typu obróbce, a efekty z pewnością zadowolą klienta i użytkownika końcowego.  Do znakowania ołówków wykorzystuje się najczęściej takie techniki drukarskie jak sitodruk i tampondruk. Obydwie techniki charakteryzują się dużą precyzją, jednak różnią się w kwestiach szybkości produkcji czy możliwości uzyskania barwnych wzorów. Metoda nanoszenia nadruku powinna być dobrana zgodnie z oczekiwaniami i potrzebami klienta.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here