Jak technologia tworzy nowoczesną reklamę?

0
1271

Wraz z upływem czasu i rozwojem technologii powstawały również bardziej kreatywne sposoby na reklamę produktów i usług. Wszystko po to, by przyciągnąć kolejnych klientów i zwiększyć sprzedaż, a tym samym zarobić więcej. Na przestrzeni lat reklamowano na najróżniejsze sposoby. Np. na początku XX w., popularną formą reklamy, była reklama w prasie lub poprzez wieszanie plakatów na specjalnych przyulicznych tablicach ogłoszeniowych. Niektóre rzeczy, reklamowano także przez uliczne głośniki, lub po prostu sprzedawca (co zresztą działa na bazarach do dzisiaj) zdzierał sobie gardło, próbując zachęcić przechodniów do tego, by chociaż podeszli do jego stoiska i pooglądali oferowane przez niego produkty.

Dzisiaj roli reklamy w żaden sposób się nie bagatelizuje. Nadal jest to dźwignia handlu i posiadając odpowiednio skuteczną reklamę można na prawdę wiele zyskać. Jednym z nowatorskich sposobów reklamy, zaraz obok reklamy w internecie, są monitory reklamowe oraz oprogramowanie digital signage. Na jednym takim monitorze, umieszczonym w odpowiednio korzystnym miejscu, np. na dworcu, w tramwaju, przy często uczęszczanej ulicy lub skrzyżowaniu, można wyświetlać wiele treści od różnych reklamodawców. Mogą to być zarówno wirtualne banery reklamowe jak i krótkie filmy promujące dany produkt lub usługę.

Monitor reklamowy może mieć różne rozmiary – od małych, o przekątnej np. 40 cali, do wielkich telebimów umieszczanych na zewnątrz, na specjalnych stelażach lub ścianach budynków. Tak umiejscowionej reklamy nie ma szans nie zauważyć. Przykładowo jeżeli siedzimy na dworcu w oczekiwaniu na pociąg, to nawet z nudów popatrzymy na wyświetlane na monitorze reklamy lub stojąc w korku na skrzyżowaniu, chcąc nie chcąc, zerkniemy na przydrożny telebim. Innym ciekawym urządzeniem mającym zastosowanie w reklamie i sprzedaży są monitory interaktywne. Często są one używane np. do zamawiania produktów, co ma miejsce chociażby w popularnej sieci fast food. Dzięki temu klient ma szansę na dokładne przyjrzenie się prezentowanej ofercie „na spokojnie”.

Więcej: https://localscreens.pl/

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here