Świat programów lojalnościowych jest naprawdę szeroki, dlatego istnieje wiele rodzajów takich kampanii, które możesz zaproponować swojemu klientowi. Mimo to można podzielić je na trzy rodzaje — kampanie klasyczne, kampanie mobilne oraz kampanie płatnicze. Każda z tych trzech kategorii ma wiele zalet i korzyści płynących z ich użytkowania, jednakże to od Ciebie zależy, na jaką kampanię się zdecydujesz. Rozważając uruchomienie kampanii lojalnościowej dla potencjalnych klientów warto pamiętać o tym, aby wybrać taką, która będzie współgrała z charakterem naszego przedsiębiorstwa.

Kampanie klasyczne

Kampanie klasyczne to wszystkie te, które opierają się na zbieraniu naklejek, stempli lub pieczątek na dodatkową kartę rabatową, w celu uzyskania interesującej nagrody lub rabatu. Takie programy lojalnościowe zdecydowanie dobrze sprawdzą się w miejscach, do których klienci zaglądają, kiedy mają naprawdę dużo czasu, jak choćby kawiarnia czy restauracja fast food. Zazwyczaj dany klient ma czas na to, aby wyjąć kartę rabatową oraz przykleić na nią nalepkę, a nagroda, w postaci darmowego posiłku lub kawy, jest dla niego bardzo atrakcyjną perspektywą. Dodatkowo mając wiedzę, że na przykład za dwie kawy dostanie dwie pieczątki, będzie ponownie wracał do Twojej restauracji lub kawiarni oraz przyprowadzał ze sobą przyjaciół. Może to znacznie zwiększyć zyski Twojego przedsiębiorstwa.

Kampanie mobilne

Kampania mobilna idealnie sprawdzi się w miejscach, w których ludzie są w tak zwanym trybie „on the go”. Lojalnościowe programy mobilne to takie, które opierają swoje działanie na zbudowanej aplikacji, w której zbierają punkty i otrzymują zniżki. Dodatkowo dany klient telefon ma zawsze przy sobie, więc problem w postaci zapomnienia medium rabatowo-lojalnościowego nie musi być już brany pod uwagę. Potencjalny klient takiego drogerii lub sklepu odzieżowego nie ma czasu na wyciąganie kart rabatowych, lub może znaleźć się w takiej placówce przy okazji i nie mieć jej przy sobie. W takim wypadku aplikacja mobilna jest świetnym rozwiązaniem.

Kampanie płatnicze

Najbardziej innowacyjnym rozwiązaniem, które jest oferowane między innymi przez https://zencard.pl/, są kampanie płatnicze opierające się na bieżącym naliczaniu punktów w czasie korzystania z terminalu. To świetne rozwiązanie dla wszystkich klientów supermarketów oraz sklepów, w których pakowanie zakupów i dokonywanie płatności musi odbywać się sprawnie. Dodatkowo nagrody przyznawane są tam automatycznie, a wszystko odbywa się dynamicznie i bez opóźnień.

[Głosów:1    Średnia:3/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here